April April!

Jag hatar första April, av den anledningen att jag alltid är offret till de värsta skämten. Varför? För att jag tror på att en människa säger. Men i dag var det min lyckans dag. I år var det min tur. Min tur att skämta, förnedra, och skratta åt någon.

Jag måste säga att det kändes lika bra , som det har känts dåligt, när jag blivit lurad . HA! 

Första April betyder inte bara att det är okej att luras, det betyder också att våren är på väg! hiii! Våren är på väg med en massa värme, sol och ljus. Det kommer bli en fröjd att vakna på mornarna framöver . Puss på det!



En bild på när solen sakta smälter bort is och snö och välkommnar våren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0