Bäst nu på direkten!

Hej hej. Jag ska strax åka till Vansbro för min första körlektion. Jag är lite nervös. Jag har alltid varit en person som hatar att misslyckas. Jag och min syster är likadana på det viset. Jag vill vara bäst från början. Det är därför jag aldrig vågar spela ett dataspel som Mattias vill att jag ska testa, bara för att jag inte vill att han ska se hur dålig jag är.

Tomas min körlärare har säkert sett elever misslyckas tusentals gånger och han skulle förmodligen aldrig dömma mig om jag så skulle få motorstopp. Men jag vill vara bara från början, kunna köra bil första gången jag sätter mig i den.

På tal om att vara lika sin syster. Igår på kalaset frågade Orskars flickvän Louise om jag var syster med Therese. Hon tyckte att det syntes och märktes och tydligen var det en chansning när hon frågade mig. Själv tycke rjag itne alls att jag är lik min syster. Jag kan se någon liten likhet ibland på något kort men annars tycker jag inte att vi är lika.

Jag blir iallafall jätte stolt när någon säger att vi är lika. Min syster är min förebild i många lägen, så jag tar ju efter henne i allt hon köper/gör/tycker.

  
vs 

  

Är vi lika?

Kommentarer
Postat av: Sis

Hemska bild! (På mej alltså) Roligt att Louise tyckte vi var lika. Kan inte fatta bara att dom tycker det. Vart nånstans är vi lika??? Fast till sättet kanske jag kan hålla med en del.

2009-04-15 @ 19:25:36
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Emilia

Det var typ den enda bilden som fanns ju. Det har du nog rätt i, till sättet är vi nog ganska lika, men det beror ju till mestadels på att jag gör allt som du gör. Älskade srora syster.

2009-04-15 @ 20:16:25
URL: http://milliegirl.blogg.se/
Postat av: Lisela

Haha, det första Jonatan sa innan han ens hade läst texten var "Guuud va lika dom är" ! :P

Och jag kan inte annat än instämma !

2009-04-17 @ 15:26:20
Postat av: Emilia

haha! Jag förstår itne riktigt vad det är ni ser, therese har mycket större ögon än mig och en helt annan näsa. Så har hon mycket finare mun nä rhon ler 'n jag har då min överläpp helt försvinner . HAHA !

2009-04-17 @ 15:58:25
URL: http://milliegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0