Det blev min tur tillsist.

Som ni vet har hela min familj varit sjuka, och igår blev Mattias plöttsligt jätte sjuk med feber och värk i hela kroppen. Inatt mina vänner var det min tur. Feber, ont i hela kroppen och en mage som gör uppror. Jag ber till gud och tackar för att bröllopet iallafall blev avklarat innan jag skulle till och ligga för dödsbädden. För dö ska jag, garanterat. hehe

Underbart fint bröllop igår. Johanna blev en riktig 30-tals brud och hon var otroligt vacker. Självklart ska ni få se bilder alldeles strax, jag ska precis till och kika på dem själv. Pappa skötte sitt jobb med fotograferingen igår och jag och Johanna skojade lite och kallade honom pappa-ratzi.

Nu ska jag kila om bilderna blev bra.

Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0