Glass i stora lass



Ge mig glass. Jag måste ha glass!
Jag har inte ätit glass på hela vintern. Och den här dagen har jag inte kunnat tänka på något annat! Jag till och med drömde om glass i natt och det är ju helt otroligt. När jag kom till skolan är det första Matilda säger "Jag ska köpa en 88-glass när vi slutar". På stan kryllar det av folk som äter glass och sitter och solar. Och när jag kommer hem och läser lite bloggar skrivs det om glass i olika smaker och former. Och det västa av allt, en bloggare har slängt upp världens största bild på en mjukglass och under skriver hon "Ni som inte sitter och äter glass nu, jag tycker synd om er."

"Tack, det är synd om mig" har jag lust att svara.

Ge mig glass i stora lass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0