Hit, dit, fram och tillbaka.

Oj oj oj, fullt upp hela dagen att jag inte ens hunnit tänka tanken att sätta mig vid datorn. Jag och mamma åkte till Borlänge och min inställning var att bara köpa en sminkborttagning (eftersom jag är pengalös).  Men jag har den mest generösa mamma så det bara sprutade pengar runt om mig, och hem kom jag med inte bara en påse utan en hel hop av kassar med kläder, skor, smycken, smink, och underkläder. Jag slänger upp lite bilder i morron när jag har mer tid.

När jag kom hem var det bara att slänga sig på första buss till vansbro och läsa körkorts teori.  Mattias kom och gjorde mig lite sällskap och sedan gick vi och solade.

Väl hemma igen var det dags att övningsköra med pappsen. Måste säga att det går mycket bättre att köra med honom än med Tomas. Konstigt!

Än var inte dagen slut, jag åkte vidare till Lindströms gård och gjorde håret på Johanna och sminkade henne, samt klippte Björn. Nu sitter jag här, svettig som en gris och kan äntligen pusta ut. Jag har varit här hemma i 4 timmar och har knappt hunnit prata med pojkvännen. Ska väl ägna lite tid åt honom innan jag slutligen åker hem och sover.

God natt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0