Jag hatar valborg

Vet ni en sak, valborg är så otroligt överskattat. Det är bara en kväll som man känner press att få lov hitta på något kul. 90% av folket ska väl ut och supa sig fulla, antingen till Floda eller i någon annan byhåla. Jag da? Är det ingen som tänker så mig stackars flickan som inte har lust att supa bort en kväll i mitt liv. Var gör ni av sånna som mig?

Jag hatar valborg, alltid samma visa. Jag har ingen aning om vad jag ska göra och på valborgsafton springer jag runt och har panik för att jag vet hur kul alla mina kompisar planerar att ha, medans man själv aldrig vet vart man ska ta vägen. Det blir altlid att leta upp någon stackare och cykla runt i byn med och titta på alla brasor, raketer, och barn som knappt kan stå på benen.

Som en parantes vill jag bara fråga er alla där ute som tänker supa på valborg. Varför? Varför är det så speciellt med alkohol på valborg. Om ni nu tycker att valborg är så roligt, varför inte se till att minnas kvällen efteråt också?

Jag vill bara säga att jag älskar Lisela för att hon bojkottar valborg med mig. Vi har bestämmt oss för att träffas hemma hos någon och äta gott och ha ett One tree hill-maraton och bara prata minnen och dela tankar och snacka skit och skratta tillsammans. DET KALLAR JAG FÖR EN KVÄLL ATT MINNAS.


Jag kan utan att ljuga säga att du är min absolut bästa vän. Jag älskar dej .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh och jag är så glad att du alltid finns där för mig ! Jag vägrar åka till Floda och jag vägrar höra på alla andra som har så "hiimmla roliga" planer, och det slutar alltid med att jag sitter framför någon dålig deckare med mamma och pappa och tycker synd om mig själv :P



Men i år blir det ändring på det !! :D Du och jag Emilia <3

2009-04-20 @ 21:53:18
Postat av: Therese

Bra skrivet syrran! Jag vill också ha one tree hill maraton!

Grym bild på er era busfrön. Det syns att ni har skoj:)

2009-04-21 @ 08:57:46
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag vill bara ge ett kort svar till dig syster. Vi har ALLTID kul.

2009-04-21 @ 21:46:31
URL: http://milliegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0