Jobb på gång

JAG HAR FÅTT JOBB !!!!

Det ser man, det lönade sig att kämpa med ansökningar. På måndag bär det av till en utav Vansbros pizzerior/resturanger för att avtala om tider och lön inför sommaren!  Jag hade fått ett missat samtal och när jag ringde upp svarade en mörk mansröst med en utländs brytning i sin svenska. Tänk, jag har aldrig varit så glad för att prata med en människa från utlandet någon gång! När jag lade på skrek jag av lättnad, dags att ändra om mina sommarplaner!

TJOHOOO!

Kommentarer
Postat av: Jenny

GRATTIS Emilia, sååå kul ! Ja, skamen den som ger sej vetdu =) Vilken pizzeria ska du jobba på då? Du, en fråga du som är frisör... jag tränar 4 ggr i veckan cirkus och mitt hår blir lika svettigt varje gång,hur ofta kan man tvätta det så de inte blir slitet och konstigt ? nu har jag bara tvättat ur det men räcker det tro ?? =) Grattis än en gång till sommarjobbet ! =)

2009-04-29 @ 19:56:54
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Emilia

Tack så mycket! Det är på Dido, har aldrig ätit där så jag har ingen aning om hur det är, men det är iallafall något!



Okej, om du tvättar håret för ofta med schampoo blir håret snart väldigt fett. varje gång du tvättar håret, tvättar du bort olika fetter i håret. Därför kommer hårbotten producera mer fett för att väga upp det då tvättar bort flera gånger i veckan.

Jag skulle rekomendera att bara skölja ur håret och tvätta håret max 3 gånger i veckan. Om du tycker håret blir väldigt lortigt finns det ju olika spray som "tvättar håret". Det blir att se nytvättat ut med du sparar det viktiga fettet. Hoppas mitt svar duger. Och Tack igen!

2009-04-29 @ 22:03:22
URL: http://milliegirl.blogg.se/
Postat av: Sis

Grattis syrran! Det belönar sig att vara envis. Det kommer att kännas fantastiskt när löne kuvertet dimper ner i brevlådan. Jag lovar!:)

2009-04-29 @ 22:13:37
Postat av: Christin

Gud va ja e glad för din skull, nu är det väl bara jag som blir fattig i sommar ser det ut som ;) Grattis igen gumman! <3

2009-04-29 @ 22:19:23
URL: http://chekthisout.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för svaret ! Jag ska verkligen följa ditt råd !=) Hihi ja men Dido är/var en bra resturang när jag bodde i Vansbro, jag var nämligen stammis där,hahahaha !=) Nä skämt och sido, du kommer säkert att stormtrivas !=) God Natt och sov gott !=)

2009-04-29 @ 22:23:27
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: maja

Vad kul! Grattis :))

2009-04-30 @ 15:00:11
Postat av: Emilia

Tack så mycket allihop! Vad som helst är bättre än ingenting :D

2009-05-01 @ 13:30:03
URL: http://milliegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0