Kanske sämst på direkten!

Haha, jag kan bara skratta. Jag som trodde att jag hade lite koll på pedalerna i allafall. men nej du, det var som att sitta i en bil för första gången. Tomas den dumme valde att plåga mig i en uppförsbacke det första han gjorde och jag fattade INGETING av det han förklarade för mig. 
"Ner med kopplingen, släpp bromsen och möt upp med kopplingen och gas."
Hur svårt kunde det vara? Så svårt att jag lyckases på motorstopp 3000 gånger iallafall.  Bra jobbat Emilia, du var snarare sämst än bäst första gången.

Nu ska jag ut och öva öva öva, på fredag ska jag visa för gubben att jag KAN! På fredag ska jag inte trycka på bromsen när jag ska gasa.


Nybörjare ;)

I morron blir det Borlänge med Mamma ! YES!



Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Haha,jag vet precis hur du menar när du säger att man vill kunna ALLT första gången man tar sej för det men jag är bombsäker på att Tomas har varit med om allt så du behöver verkligen inte skämmas för han =) Men så kul att du håller på att ta körkort, det är bara att önska dej ett enda STORT LYCKA TILL !=) Kram // Jenny

2009-04-15 @ 19:47:42
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Emilia

Haha, skönt att det finns någon som förstår mig. Ja precis, han verkar jätte bra så det ska nog gå bra, det är väl jag som lär skärpa mig när det gäller prestations ångesten. hehe.



Tack så mycket, kan inte fatta det själv att jag ska ta körkort snart. Känner mig fortfarande som ett barn ju!

2009-04-15 @ 20:14:13
URL: http://milliegirl.blogg.se/
Postat av: Jenny Persson

Ja, att ha prestationsångest och sitta i samma bil som tomas Aspelin är ingen bra kombination, tro mej hahaha ! Han satte mej i en backa oxå första gången jag skulle övningsköra med han och det slutade med att jag fick gå ur bilen i 5 minuter och lugna ner mej,haha !=) Ja,men du är ju fortfarande " lilla Emilia " och det kommer du alltid att vara =) Hihi

2009-04-15 @ 20:21:32
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Therese

Åhh systeryster... det är som om du förklarat min första lektion i detalj. Jag var så arg när jag kom därifrån o kände mej sämst av alla. Men så nästa gång när allt fått sjunka in lite så gick det mycket bättre. (Jag fick också starta i backe första lektionen) Jag tror att du är bättre än du tror. Kram

2009-04-16 @ 07:18:19
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0