Gasen i botten!

Idag har jag lärt mig tanka.
Jag har också lärt mig hur man tappar kammen i golvet flest gånger på en minut. Tor mig, jag är bäst på det, Maja vet.

Jag har fått problem med min högra fot. Jag vet inte om det beror på alla timmar jag står per dag, men muskeln på övredelen av foten är iallafall jätte öm och stel. Kan knappt köra bil, eftersom jag har svårt att lätta på gasen. haha, Det är ju säkert för trafiken om jag inte kan lätta på gasen.

Pappa: Bromsa, bromsa lite, bromsa!
Jag: Jag kan inte för min fot har fastnat på gasen!!!
OOOOPS!

Vi får väl se hur det går på körningen i morron. Då får min lektion ut på att anpassa hastigheten i tätort. Help.. 


Nu är det dags att sova för min del. Godnatt vänner!


Kommentarer
Postat av: Sis

Vilken fin bild! Du är finast av alla! Förutom Mira då så klart...Hihi. Puss!

2009-04-29 @ 11:56:53
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Emilia

Oh, vilkem ära att vara andra parson i ledet av snyggingar. WOHOO !

2009-04-29 @ 14:42:57
URL: http://milliegirl.blogg.se/
Postat av: maja

haha, ja kammen trivdes på golvet !

2009-04-29 @ 15:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0