På kalas hos Mattias

Gårdagens kalas var väldigt rolig. Det var kull att få träffa lite folk, känns som det var evigheter sedan. Det kom ungefär 15 personer och vi blev alla bjudna på små mini-pizzor av Ulla-carin. Hon sprang runt som en yr höna, stackarn, och serverade pizzor så alla höll på att storkna. 60 st hörde jag talas om.

När allas magar var mätta av mat, chips och godis gick alla ut och sparkade fotboll i mörkret. Vi tjejer satt på verandan och pratade och frös. Killarna blev så svettiga att flera utav dem tog av sig till bara överkroppar och sprang där i luft som säkert bara täckte några få plus grader.

Runt 11 fick jag nog av min huvudvärk, sa hejdå till alla och åkte hem och sov.


Daniel Shaquna Johansson men trasigt finger.


Oskar i sitt bästa skick.  Bakom honom sitter hans flickvän Louise.


Ulla-carin som äntingen får sätta sig och äta hon också.


Ojda, bäst att passa sig Daniel!


Det här var den enda bilden jag fick på självaste födelsedagsbarnet.
Mattias bjuder Kotten på lite godis och jag skyndar mig ta kort (därav suddig).

Tack folket för en rolig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0