Phu!

Jag hade så länge törstat efter en system kamera och i vintras blev det äntligen att jag köpte en. En kanon fin Fuji 9500 för ett bra pris. Men tror ni inte att den gått sönder. Den viktigaste delen på kameran funkade inte. Knappen som gör alla inställningar, ljus, slutartid, kontrast m.m. Jag har varit så himla deppig för det här. Visst, jag gjorde en chansning när jag köpte den begagnad, men att jag skulle bli blåst hade jag väl aldrig trott.

Bra nyhet: Pappa var till en kamera expert för någon dag sedan och fick diagnosen att det inte alls var något fel på kameran. Förhoppningsvis är det bara någon inställning som är konstig eller så. Vi får kolla igenom mannualen och hoppas att det stämmer.

Jag vill kunna fota på riktigt nu, kunna ha bra inställningar och ta snygga kort. Snälla säg att det inte är något fel på min älskade kamera!

OBS! Tydligen hade kamera experten sagt att jag har en otroligt bra kamera iallafall. Fuji var tydligen en av de bästa. Känns könt att jag gjort ett bra köp på det viset iallafall! Phu!


Bild tagen med Mattias fuji 9600 Bakom kameran: Jag

Foto taget med mattias fuji 9600 bakom kameran: Mattias


Taget med min fuji 9500 Bakom kameran: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0