Sött eller rockigt?

Godmorgon allesammans. jag vill påstå att det är en bra dag idag. Mitt schema är proppat på saker att göra och jag är pepp på att ta tag i mitt liv. Ringa körskolan, kontakta praktiken, träffa Lisela, åka på kalas till Mattias som fyllt 20 år. Ska bli kul att träffa folket!

Men innan jag "tar tag i mitt liv" tänkte jag sitta här och drömma om lite kläder som skulle passa bra i min gaderob.


Här är en fin outfit. Enkel med bara ett par jeans och en söt topp. Väskan är inte riktigt min stil dock, Egentligen är inte kläderna något jag har på mig till vardags även om jag tycker det är grymt fint. Jag skulle lätt kunna ha på mig det, men jag tror att min gaderop förtillfället innehåller mer kläder i stil med bilden under.


Lite mer snygg än söt stil. Converse är min favorit skor. och jag trivs grymt bra i att bara ha ett par jeans och en snygg T-skirt. Vad tycker ni är snyggast? Sött eller rockigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0