Stekt honungs melon

Stora delar av dagen har tillbringats på tåget från Järna till Falun. Grymt frustrerande att sitta på ett stekhett tåg när man bara vill vara ute och ta del av den underbara solen! I Falun träffade jag Christin så vi åkte hem till henne och åt glass och solade en stund innan jag fortsatte hem till mig.

När jag kom in i lägenheten möttes jag av en otroligt konstig lukt. På rumsbordet låg en honungs melon helt skrynklig och uttorkad. Jag måste ha glömt att slänga den i fredags! Lukten var så söt och sliskig att jag sitter här och mår illa nu.
Varm melon? Nej tack!

Soft vecka framöver, går bara halva dagarna och är ledig på fredag. Det mesta pluggandet är klart, bara en bokredovisning i svenskan sen har jag pluggat klart för det här läsåret! UNDERBART!


Uttorkad honungs melon


Kommentarer
Postat av: Therese

Usch, jag kan riktigt känna doften ända hit. Blä

2009-04-06 @ 08:50:07
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ja det var hemskt, och det stinker fortfarande, fast jag vädrat och slängt skalet! Usch!

2009-04-06 @ 15:54:04
Postat av: Emilia

Ja det var hemskt, och det stinker fortfarande, fast jag vädrat och slängt skalet! Usch!

2009-04-06 @ 15:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0