Min mun smakar nyvaken.

Ajajaj.. Jag vaknade precis efter att sovit i tre timmar. Dunkande tungt huvud och hår som format sig väl efter kudden. Min mun smakar nyvaken och är så torr att jag knappt kan svälja. Den stora armbandsklockan har gjort blåa avtryck i huden och min ring har försvunnit någon gång när jag drömde som bäst och lagt sig mellan två utav mina revben så där lite halvt bekvämt..

Och samma sekund som jag vaknar är det som att tempraturen i rummet sjunker flera grader, för jag börjar frysa och huttra som en stackars mus.

Nu ska jag laga lite mat till min tomma mage, skrämma bort elefanten som står på mitt huvud med en alvedon och frächa upp luften i mina lungor med en promenad.

Någon bild på hur jag ser ut förövrigt idag ..


               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0