One night for girls

Jag har inte berättat om middagen med tjejerna va? Finns inte så mycket att berätta egentligen, vi hade otroligt roligt. Vi träffades på stan klockan 6 och började leta resturang. Det var bara det att det spö regnade. Med våra fina kläder och högklackat gick vi bort till en resturang som heter Marianns och kollade på menyerna som hängde utanför. 150 kr för en köttbit. Det enda som kostade under hundringen var desserten så vi vände tillbaka för att leta reda på en pizzeria.

Tillslut hamnade vi på en resturang/pizzeria på andra sidan stan. Vi beställde vår mat. Linnea och Christin utnyttjade deras ålder och tsg ett glas vin till maten. Själv blev det ett glas juice för mig då jag inte dricker varken läsk, vin eller öl. Efter maten gick jag, Christin och Linnea ut och dansade. Super kul det också! Tack tjejer för en härlig kväll.

Vi tog massa biler, men jag kan tyvärr inte visa nu, eftersom jag glömt min usb-sladdd i falun. Kommer kanske upp sen.

Nu ska jag gå och lägga mig och sova. Grymt trött med tanke på att det blev ganska sent på onsdags kvällen.
Peace


Dagens vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0