Vardag igen.

Helt otroligt vad fort den här helgen har gått! Nu är det åker vardag och en vecka innan nästa helg. Har kört lite med Thomas idag igen. Han började planera för uppkörning och teori och jag blev livrädd på en gång. Det kännns som det är så otroligt långt dit så det är inte sant. Men om jag bokar så kanske det går lite fortare framåt. Då har jag ett mål.

Idag har jag sökt jobb för fullt. Tyvärr var det lite sent på dagen så cheferna var inte där. Men alla platser tog mitt namn och telefon nr så nu är det bara att hålla tummarna! Jag frågade Anna-Lena (frisören på salongen) om hon trodde att någon ville ha hjälp i sommar, någon utav kommunens frisörer. Men hon sa att för att det ska gå ihop för dem så måste personen isig ha fullbokat hela dagarna, och tyvärr har ju jag int ehunnit skaffa mig den kundkretsen ännu.

Det går riktigt bra på salongen nu, jag har kunder varje dag och det är mycket färgningar och det är kul. Jag har fullt upp hela dagarna då jag försöker kombinera praktik med kör- och teori-lektioner så gott det går. Imorron kommer Maja och ska bli blond och innan det ska jag klippa mormor.

Min tillfälliga deprission är iallafall över.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller verkligen tummarna o ber att du ska få ett jobb. Förstår att du vill vill vill.

kram

2009-04-27 @ 21:37:28
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Emilia

Tack så mycket! Jag vill så jätte jätte gärna!



Om du skriver ditt namn nästa gång så vet jag vem du är också :)

2009-04-28 @ 19:02:52
URL: http://milliegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0