betyder det har att jag ar beroende?

Hej allesammans!

Nu sitter vi har, syster och jag, framfor tva hyrda datorer. Vi hade bestammt att vara ifran bloggen den har veckan, men ni ser ju hur det gick.. Jag vill iallafall halsa till er att vi har det bra. Det har varit toppen vader hela dagarna och hotellet ar fantasktiskt. Lyxigt, bra pool, nara havet, trevliga manniskor. Jag horde att ni hade regn? Grymt bra, for det gor min semester bara battre da jag slipper vara bitter over at ni ochsa har det soligt.

Vad har vi gjort da?
Veckan borjar med att det fattas 600 kronor i var lagenhet nar vi kommer hem, och vi kan bara konstatera att vi blivit bestulna. Ledsna och med bada vakt och hotellparsonal inblandade sa bstammer vi oss for att sova och forsoka glomma allt tills nasta dag.
Dagen dar pa solade vi sa mycket vi bara orakde, vi paxade solstolar vid polen tidigt pa morgonen och glassade tills vi inte orkade mer. Nar jag lite senare under dagen star i duschen skriker therese pa mej. "Pengarna! Jag har hittar vara pengar!" Sa sant, hon minns plottsligt vart hon hade lagt dem, i BH:n!! Vem gommer sina pengar i BH:n och sedan blommer det, det undrar jag. Semestern raddad! Pa kvallen akte vi till ett shopping center och handlade, missade bussen och kom inte hem forens 11- halv 12.

Nu sitter vi har, som tva branda kraftor och mar bra. hotellet bjod pa champange och en sakerhetsbox, sa lite daligt samvete har vi.

Jag saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0