Jag skulle hälsa från kungen

Jag och Mattias är nu framme i huvudstaden. Tågresan var så otroligt vidrig. De gamla vagnarna saknade fläckt system och det var trångt och vi svettades som idioter båda två. Det var iallafall underbart att komma fram, inte bara för att vi varitutan luft i 2 timmar och stockholms luften känder renareän vanligt, utan mest fr att komma till staden. Jag tror jag gillar städerna mer än landet. Märks extra tydligt när jag skiner upp med hela ansiktet när jag set stadsvyn.

Johanna är skit snugg som vanigt och har redan skrivit en hel lista på saker som vi ska göra de här dagarna. Ikväll brjar vi med att slappa framför tv:n och käka godsaker, och i morgon blir det shopping och minigolf, eller var det bio, eller Kista-gallerian? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, ååh vad du e gullig Milli! :)

DU e snyggo!!! ;P



Va så kul när ni va härrr!!! kooom snart igen! :D

Kram J.

2009-08-22 @ 18:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0