wedding

På lördag ringer kyrkklockorna för bröllop. Henrik och Sofie ska gifta sig och jag är bjuden. Jag sitter och funderar på vad jag ska ha på mig, vad har man på sig? Jag tänkte sy upp min balklänning till knäna och satta ett siden band i midjan. Eller så blir det min halv nya volangklänning till ett par höga pumps. Vi får se.

Hur som helst, jag satt just och tänkte på hur jag själv skulle vilja ha mitt eget bröllop, och kom fram till.. ingenting. Jätte svårt ju! Man vill ju ha allt, ett enkelt bröllop med utsläppt hår och då bara de närmaste är bjudna, men jag vill också ha ett stort lyxigt bröllop med underbar klänning och jätte fin festlokal. Jag vill att mitt bröllop ska vara en fest, med många skämt och mycket spex, men jag vill också att mitt bröllop ska vara fyllt av glädie tårar och kärlek.

Bröllopsdagen ska vara ett minne för livet, därför har jag stora önskemål när det gäller fotografering.
♦Det ska vara konstnärliga bilder, kort på detaljer och med fin bakrund.



♦Det ska vara mycket kärlek i bilderna, pussar, kramar, hand i hand.
 


♦Bilderna ska ha en glimt i ögat, ett bett i läppen, ett kort när vi hoppar eller drar lite i varandras kläder.
   

♦Jag skulle också vilja ha en serie bilder när vi är en och en -på bara med och på bara min man. 

 


Dags att sluta drömma och gå tillbaka till verkligheten, frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0