En kort sammanfatting

3 bra saker som har hänt
- Jag har varit i stockholm på SACO-mässan och blivit klokare över vad som finns att göra efter gymnasiet.
- Det har kommit snö
- 3 mysiga dagar med Christin

3 dåliga saker som har hänt
- Jag fick inte träffa Lisela den här veckan.
- Jag har fått vaccin -och feber, ont i kroppen och öm arm på köpet
- Jag har sett klart one tree hill boxen

3 bra saker just nu
- Jag är klar med julklapps listan och är redo att åka ner på stan och shoppa.
- Det är bara 19 dagar kvar till julafton och 13 dagar kvar tills jag kan vila från skolan.
- Dags för julpynt, julpynt är kul!

3 dåliga saker just nu
- Mitt hår är så tovigt att jag har börjat få dreadlocks.
- Jag ligger efter i skolarbetet
- Det är iskallt i min lägenhet

3 bra saker framöver
- Jag får träffa älsklingarna i Jönköping snart
- Sista terminen närmar sig, vilket betyder att jag tar nästa steg i livet.
- Ev nyårsafton med Mattias ♥

3 dåliga saker framöver
- Mitt betyg i matte B hänger på hur det går på provet om två veckor
- Lisela åker bort en månad
- Mycket utgifter - kryssning, julklappar, kläder till jul och nyår, studentmössan ..


Kommentarer
Postat av: ML

men dreadlocks är sjukt coolt :D

2009-12-08 @ 21:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0