Gårdagens julafton!

Jag och Lojs hade vår julafton i går. Vi åkte direkt till borlänge efter skolan för att köpa julklappar. Det blev riktig jul-stress och jag har aldrig varit så svettig i hela mitt liv tror jag. Iallafall så hade varken jag eller Lojs köpt något till den andra så vi skildes åt för att springa iväg och köpa varsin julklapp.

Dock blev det lite ont om tid så och ingen av oss hade slagit in våra presenter, utan vi fick kila ner på ica och sno lite blompåsar! Senare på bussen på väg hem turades vi om att blunda när den andra slog in sitt paket, sedan hade vi julafton på 254:an mellan Borlänge och Falun. Lite roligt faktiskt.


Det här snygga skärpet och söta hårsmycke fick jag av Lojs!
Tack så mycket :)

Nu är alla julklappar klara iallafall. En del köptes i sista sekund men nu kan jag äntligen pusta ut.


Här är min lilla julklappshög, undra vad jag får av tomten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0