Min andra julafton

Nu har jag packat två stora väskor. Om ett par timmar åker vi ner till syster, svåger och gullungen. Det komme rbli en lång biltur, jag kommer att sitta ensam i baksätet i 5 timmar, suck. Men vad gör man inte för sis, jag saknar henne enormt mycket nu!

Igår hade vi det riktigt mysigt jag och Mattias. han kom hit och vi käkade smörgås med massa julskinka och bytte julklappar och pussades en stund innan vi slutligen åke hem till Manil där det var julkalas med stämmningsfull musik och massa glögg och annat gott. Jag saknar att umgås med massa folk, jag känner att jag tappat det socialt lite nu när allt varit så mycket med skolan. Ska försöka ta igen det efter nyår.

Sen var det den där utlandsresan också, tror ni att jag komme riväg någon gång? Det tror inte jag. Jag vill vill vill men troligen kommer det inte finnas biljetter så här nära jul. Håll alla tummar för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0