reser med flyttfåglarna

Pust och stånk!! Nu har vi packat ur kartonger hela dagen i går och hela dagen idag. Nu börjar man se riktigt hur huset egentligen ser ur bakom alla flyttlådor och verktyg m.m. Riktigt fint kommer det att bli. Vi hoppas på att bli klara idag så att jag och sis kan klä julgran, pynta och baka julgodis i morgon. På tisdag kommer mamma och pappa hit, sen är det snart julafton. Jag känne rmig nästan som natt litet barn, så mycket längtar jag!

Jag spanar vidare på resor också, nu ligger de på 1500 kr för en vecka, undra om jag ska slå till eller vänta lite till? Jag saknar Lisela enormt!!! Vill så gärna hälsa på henne.




Kommentarer
Postat av: Anonym

millie, fyysan vad dålig du är på att blogga ;) =D

2009-12-29 @ 21:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0