Det blir en syster-semester till Gran Canaria

Det tog sin lilla tid. Jag och min syster är inte de personer som bara kan bestämma sig för något. Nej, det går inte, framförallt inte med alla villkor vi hade på bra resmål. Det ska vara billigt, det ska vara varmt och det ska inte vara regn. Stranden ska vara fin och nära, shoppingen bra, utbudet stort och centrum i närheten. Hotellet ska dessutom vara minst 4 stjärnor i standard och ligga bra till med fin pool.

Framför mej tror jag att jag tillsist hade ca, 10 olika papper om fakta och priser till olika länder och hotell. En kartbok, en allmenacka och inte nog med det en stor katt som låg över allt och sov.

Men nu har vi allafall bestämt oss, och tro det eller ej, det blir det första hotellet vi tittade på, är det inte typiskt?
Gran Canaria, Spanien, precis vid den berömda staden Las Palmas.

Kul syrran, jag ser fram emot en härlig vecka med dej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0