En natt på landet

Jag är hemma igen efter en mycket bra och mysig natt med Mattias vid stugan. Jag ska väl sätta igång med mitt väderprat igen och berätta för er att himlen bjöd på underbar sol ända sent in på kvällen. Som jag misstänkte var vattnet svinkallt, men vi tyckte båda att det hörde till med ett dopp innan läggdags. Det tog ett tag och när vi tröttnat på att stå där i vattnet och fjanta oss blev det lite cat-fight och snart var vi båda i vattnet. Längre ut hade de en flytbrygga som vi ställde oss på. Jag hade bestämt mej för att inte blöta håret, men innan jag hann räkna till tre dök mattias i och jag, som stod själv på bryggan, flög som en skrikande katapult rakt ner i blurret. Jag lovar er, hade jag hunnit filma hade jag gjort det och visat er, för det måste ha sett allt för kul ut. senare grillade vi och pratade massor och innan vi la oss proppade vi i oss massa godis och jordgubbar. MUMS!


Tack goding, jag älskar dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0