En stjärna, en mysig kväll och ett äventyr

Nej inget intressant som har hänt idag heller. Jag fick en stjärna på jobbet, yeyh! Det betyder alltså att min kassa stämde helt på öret, och det var bara två som fick stjärnor av 16 stycken denna gång. Bra gjort Emilia!
I kväll har mamma gjort underbar mat till familjen, kyckling. Och det har sets på film, proppats godis och ostbågar. Kvällens film blev "Marley and me". En riktigt rolig film som också är väldigt rörande.



Imorgon bär jag av mot nya äventyr. Jag följer med Lisela till Boda borg, eller "Björne Borg " som mamma skulle ha sagt. Det blir en fullspäckad dag med massor utav spännende utmaningar och äventyr. ska försöka få med lite kort så får ni se sedan!

Dags för läggdags, taxin går tidigt i morgon och det är bäst att vara i toppform om jag ska orka följa med i morgon!

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0