Får jag bjuda upp till en blöt dans, min sköna?

Å andra sidan är jag riktigt sugen på att klä av mej alla kläder, sätta på mej någon av pappas stora gamla t-skirtar och ge mej ut och bada i regnet, precis som jag och Lisela hade gjort om vi varit tillsammans nu. Bara springa runt och skrika som ett barn när det kalla vattnet rinner ner för ens rygg och sen stanna upp för att rikta ansiktet mot himlen som öppnar sig ovanför en och känna sig fullkommligt ung, fri och galen. Men vad skulle grannarna tycka om jag sprang här helt själv, och vem skulle jag sedan brotta ner i gräset -där jorden har lagt sig ovanpå, om inte Lisela?


juni -08 efter att jag och Lisela spökat oss ute i regnet!


Jag älskar att busa runt med dej, för det är vi bäst på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0