Jag är en riktig blogg läsare

Jag skriver inte bara en blogg själv, jag läser också en hel massa bloggar. Skulle jag räkna upp alla så är det säkert runt 10 stycken. De bloggar som jag är riktig stammis på är:

Kenzas.se : Jag kan egentligen inte svara på varför jag läser den här tjejens blogg. Men jag gör det varje dag och jag gillar att läsa den. Först och främst tittar jag på bilderna, och sedan läser jag några rader om det ser intressant ut. Hon är bra på att lägga ut bilder, hon är vacker, hon skriver lätt och jag har helt enkelt fasnat och komme rinte loss precis som flera tusen andra som besöker hennes blogg.

Mirasmamma.blogg.se : Min favorit syster som skriver om sitt och sin familjs liv i Jönköping. Jag läser den inte bara för att den är bra och rolig, utan också för att hålla mej uppdaterad om vad som händer dem. Therese skriver bra och hennes texter är roliga men också smarta och kloka.

Micromiss.blogg.se : En otroligt duktig Make-up artist. Jag läser hennes blogg för att få insperation, och för att jag själv vill jobba med precis det hon gör. Stayling av hår och make-up.

Trashscissors.blogg.se : Jag gillar henne för att hon är smart och har en egen stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0