"Jag kommer sitta ensam hela sommaren" tss!

Jag och Mattias har precis bokat tågbiljetter till Stockholm. I augusti åker vi dit på en liten weekend för att träffa Johanna och David, shoppa och gå på Grönalund. Det ska bli kul att hitta på någonting tillsammans, jag och Mattias. Vi hade ju planerat en utlandsresa, men det blev inte så då han istället åker med sina kompisar, och jag åker med min syster. Stockholm blir perfekt, ska bli kul att träffa J&D och att få se hur de bor och lever i storstaden.



När vi kommer hem kommer vi perfekt till flygfestens start. Jag ser verkligen framemot festen, med en otrolig uppvisning och party på kvällen. Jag är inte så mycket för flygplan, men jag skulle aldrig vilja missa flygshowen.

Jag är så mycket jag vill göra i sommar, men varken tiden eller pengarna räcker till. Lisela har erbjudit mej att följa med en vecka till Gotland, vilken skulle vara fantastiskt, men jobbet hindrar mej, då jag jobbar ända tills skolan börjar. Jag hade också velat åka på en festival, då jag aldrig varit på någon. Men jag har inte råd. Augusti blir en dyr månad, med stockholmsresa, flygfest och utlansresan. Därför behöver jag allt jobb jag kan få, varje öre jag kan tjärna.

Jag minns hur jag satt här i början av sommaren, "Jag kommer få en värdelös sommar. Jag kommer bara sitta och göra ingenting, medans alla andra jobbar och tjärnar pengar. Andra kommer ha råd att resa och hitta på saker, men inte jag. STACKARS MEJ!"  Haha, minns ni? Just nu är jag bara så glad och tacksam för alla dagar jag får jobba. Jag behöver pengarna.

Kommentarer
Postat av: svägerskan J

ME LIKE!!! Ska bli sååååå roligt när ni kommer! Längtarrr!!! Vi följer med er hem på fredag också för flygfesten, som är en tradition att icke missa - trots flygplansintresserad lr ej... :)



Ses snaart!!!

KRAM Johanna.

2009-07-17 @ 21:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0