Jag ska göra mej en stor engelsk frukost

Hej, jag heter Emilia - Tänkte jag precis skriva. Det vet ni säkert, annars har jag missat med informationen rejält.

Jag är nyvaken, så min hjärna funkar inte som den ska. Mira tyckte det var kul att ropa rakt ut vid frukostbordet i morse, och Molly gillade att ta upp hela min plats i sängen. Så på så vis har jag varit vaken en bra stund, bara inte vid medvetandet. Jag hade bestämt date med min syster här vid datorn vid halv 10, det var dags att betala resan vi ska på i höst. I går var vi in en sista gång för att kika om det kommer upp några andra altenativ, och så klart hade det de. Priserna var sänkta någon hundra lapp och fler hotell hade kommit upp.

Nu är resan och hotellet betalt och klart, och vi får inte ångra oss, eftersom vi inte får tillbaka pengarna. Nu gäller det bara att hopas på att mina lärare och rektorn ger mej ledigt. Snälla !!

Nu ska jag koka ägg och steka bacon. Sen får vi se vad som händer resten av dagen.







Kommentarer
Postat av: sandra

det ser härligt ut :D

2009-07-19 @ 16:15:58
URL: http://killmedad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0