Lägger scones på hyllan och slår mej ner i solstolen

God morgon! Jag har precis vaknat till en strålande fin dag. Mamma lät mig ha lite sovmorgon idag, underbart skönt att slippa gå upp tidigt och traska iväg till jobbet (till bilen och bli skjutsad).

Jag ska dock dit lite senare, jobba kväll och komma hem lagom till läggdags. Min kvällar tycks bli kortare och kortare. I går var jag så trött att jag somnade vid Mattias ett par timmar, och dessutom åkte jag hem halv 8 och halv 9 var jag i sängs. Det är sant. Jag skulle klippa mamma men orkarde inte lyfta en arm.

Nu har jag fått sova ut lite, jag fick vakna av mej själv, guld värt! Sekunden efter att jag vankat blev jag så otroligt sugen på att baka scones, nästan lite desperat. Men jag får nog skjuta upp det lite, först och främst ska jag klippa mamma, som jag lovat nu så länge. Efter det ska jag ta på mej bikini och gå ut i solen och suga åt mej alla solens strålar!

Jag saknar många utav er,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0