Matte och trädgårdsmästare en hel vecka

Mamma och pappa har åkt iväg ner till Therese i Jönköping. En hel vecka ska de vara borta och jag ska vara själv här hemma. Ta hand om djur och trädgård. Jag blev kvar här hemma eftersom jag ska jobba. En endaste dag ska jag jobba den här veckan, känns ju lite snopet att den ska hindra mej för en veckas semester med familjen i en utav min absoluta favorit städer.

Det är ju inte så att jag är den sortens person som njuter hel hjärtat när mamma och pappa inte är här. Jag är inte den sortens person som passar på att hitta på massa raggartyg, när ingen ser mej. Möjligen att jag råkar öppna chipspåsen mitt på onsdag kväll och proppa i mej så mycket jag bara hinner innan jag börjar må illa och istället lägger mej i soffan och ser på tre filmer i rad. Det skulle jag kunna göra nu när mamma och pappa inte ser mej. Coolt .

Lisela ska dessutom jobba varje dag hela veckan ut så hon kan inte komma hit och göra mej sällskap.

Vad ska jag hitta på?


Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh vad jag önskar att du var här!

2009-07-05 @ 18:52:56
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0