Ni läsare är helt fantastiskt bra som hänger med mej dag efter dag

Jag klickade just in på min egen blogg för att läsa igenom vad jag skrivit de senaste dagarna, och jag möttes direkt av ett antal tankar.

Nr 1: Så otoligt ful blogg jag har. Jag vill ha en ny header men är för dålig för att göra en själv. Dock har min designer tydligen tagit semester, för det verkar dröja ett tag innen jag får se något resultat. Kanske borde jag ta det i egna händer så länge, men då blir det som det blir.

Nr 2: I mitt senaste inlägg skrev jag godnatt och att vi skulle ses i morgon. Det var den 24:e.. Idag är det den 27:e. OJ! jag har varot helt utan dator på tre dagar. Inte visste jag att det gått tre dagar av mitt liv heller, Vad gjorde jag då? Jobbade, ja just ja..

Nr 3: "Hur sjutton kan folk läsa min blogg?!". Jag har aldrig sett ett tråkigare innehåll. Bara massa konstiga saker, ointresanta saker, och knappt några bilder eller humor eller färger alls. Märkligt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar att läsa din blogg ju! och det skulle jag kunna tro att jag inte är ensam om :) saknar dej!

2009-07-27 @ 21:16:17
Postat av: Anonym

varför lyckas jag alltid glömma "postat av" ? PUSS DIN KNÄPPGÖK

2009-07-27 @ 21:17:42
Postat av: Emilia

haha, jag vet, du glömmer det alltid. Men jag börjar bli så van nu att jag vet att det är du när det står "anonym"! Hihi Toka, men tack, verkligen kul att du gillar min blogg :D jag saknar dej grymt mycket!!

2009-07-27 @ 21:40:06
URL: http://milliegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0