Nu när det är sommar måste man sova vid stugan

Japp, solen skiner för fullt, men jag ska inte gå in på det allt för detaljerat för det finns nämligen inget tråkigare än prat om väder. Tro mej jag vet, som frisör får man ofta stå där och lyssna på kunder som försöker hitta på samtalsämnen. Och på något vis tycker de att väder är lättast att prata om. "Jag hörde att det skulle bli fint på söndag, trevligt".

Ikväll drar jag och Mattias till hans sommarstuga och sover där. Tydligen har det blivit iskallt i vattnet efter allt regn men det blir nog ett dopp eller två också. Tills dess ska jag bara leka med min kompis Mira, som är här och hälsar på, sola och äta glass. Ja det ska jag, ska cykla upp på byn och köpa mej en glass! MUMS!!

Av Miras mamma har jag fått önskamål/order om att lägga ut bilder på Mira hela helgen. Här kommer bild på hur mira ser ut just nu.

 
Mira sitter och äter med håret kammat åt fel håll (ser jag nu). Och hon gapar jätte stort men bara då mormor inte ser. Så fort mormor kommer med skeden stänger hon munnen och tycker att det är mycket roligare att leka med mobilen än att äta potatis och korv.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vaaa, har mira en egen mobil telefon ???! Det var det värsta ! jaja,det ska ju börjas tidigt =)

2009-07-17 @ 17:11:35
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Miras mamma

Vad har ni gjort med hennes hår! Vattenkammat är inte hennes stil. Mira ska ha det mer rufsigt, som pappa. Skärpning! ;)

2009-07-17 @ 20:46:17
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0