Resan ska bli av!

Nu ska resan itne bara bli en dröm, eller en förhoppning. Nu ska min och syrrans semester spikas. Vi ska boka våra biljetter till ett paradis vi båda längtat till så länge. Vi måste iväg, om vi så ska hamna i turkiet där vi kommer blir förföljda av män hela veckan, så ska vi iväg!

Jag har försökt att klippa så mycket det bara går och mina sparpengar växer sakta men säkert. Vi är värda det här, vi förtjänar att åka iväg och ha kul, systrar tillsammans. Jag har längtat efter den här resan i flera år. Det kommer bli första gången för mej utomlands. Ja det är sant, jag har aldrig rest förut. Men nu är det dags! Nu ska resan bokas.

Jag har slängt fram en hög med papper där jag skrivit ner olika inernet sidor, länder och flygbolag. Dags att leta resemål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0