Vuxen-poäng plus och minus

Det ramlade in mycket vuxen poäng när jag fick mitt körkort. Och ytterliggare några när jag fick ett jobb. Igår när jag fikade med Lisela beställde jag en enkel våffla med mjukglass. Så tråkigt, så vuxet. I vanliga fall hade jag tagit en bägare med smaksatt mjukglass och toppat med det starkaste strösslet, viol/lakrits. Men inte igår..

Lisela höll med om att det börjar bli lite väl många vuxen-poäng till mej (hon kände sig säkert långt efter) hihi. Därför var vår plan att hitta på något som ger mig lite minus, och vår idé blev att köra runt i vansbro, runt, runt, runt så att folk kunde störa sej på oss.

Vi retades också med några stackars cyklister och åkte jätte sakta bakom dem tills de fick panik och cyklade på som galningar. Eller, det var nog vi som var galningar.

Nämnde jag att vi spelade en typiskt "arg-tjej-låt" som vi sjöng med i för fullt.
Minuspoäng för det! YES!


Girl who killing a boy

Boy who killing the girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0