Så värdelös dag

Vi hade planerat en resa till borlänge. Jag och Lisela. Vi skulle hämta mitt pass hos polisen och kika runt lite på Kupolen. Passa på att umgås lite på Liselas enda lediga dag på två veckor. Men det blev inte så.

De ringde från jobbet, frågade om jag ville jobba och det tänkte jag väl att jag skulle kunna en sväng. Men jag skulle jobba hela dagen. Från klockan 10 till klockan kvart över 9. Vad är det för tid egentligen? Men jag kan inte säga nej, så idag har jag jobbat i 11 timmar. Så värdelös dag.


Kommentarer
Postat av: sandra

ja jag tänkte också på det!

och det är ju rätt kul för då kan man ju köpa det billigare :)

2009-07-22 @ 11:03:48
URL: http://killmedad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0