Verkligheten blev en dröm som snart bli verkligt?

Ni vet att jag pratade om att göra en egen header. Samma kväll när jag gick och la mej drömde jag en så konstig dröm. Jag har skapet en egen bild, med egen text. Jag kämpade med den i flera timmar och var riktigt nöjd med mitt resultat. Jag vet inte riktigt vad tanken var bakom, men jag minns precis hur den såg ut när den var uppladdad och klar.

Så här:


Det var en enda står brun fläck mitt i bilden, och jag hade så fint skrivit "Monkey" med stora bokstäver mitt i bilden och nedan för har jag klistrat in en, ja ni ser ju ovan - an apa.

Min tanke när jag vaknade var ungefär, "Jag tror jag snart börjar bli en apa på riktigt, snart kommer jag inte bara önska och låtsas att jag hade en svans, snart kommer jag vakna med en, och det kommer börja klia i armhålan och min favorit rätt kommer vara banan och loppor".

Undra om drömmen försöker säga mej att jag ska låta bli och lämna över hela arbetet till Mattias, om han bara inte var så seg...

Kommentarer
Postat av: Lisela

Älskade du ! DU måste höra av dig så fort du ser det här, angående boda borg i morgon ! PUSS <3

2009-07-31 @ 19:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0