en liten semester

Jag är påväg till jobbet alldeles strax. Idag har jag en stor väska att bära på för jag ska nämligen ta tåget till borlänge direkt efter att jag slutat. Jag och Lojsan ska träffas i Falun och ungås där några dagar. Såg att jag hade ganska lång ledigt nu så jag passar på!

När jag är i stan sk ajag passa på att shoppa kläderna som jag så länge längtat efter. Håller på att få panik på mina urtvättade gammla sommar kläder som jag haft några år nu. Dags för något nytt!

Jag vet att jag pratat om ingen shopping den här sommarn, men det är faktiskt mamma som har övertalat mej om det här. och vad svarar man om ens mamma säger !

"Nu tycker jag faktiskt att du passar på att offra lite av dina pengar på nya kläder. Sen vill jag att du köper dej ett par skor. Jag kan betala dem om det är så, bara du köper dem!"

Hihi, JA TACK!

Kommentarer
Postat av: Sis

Å då säger man till mamma "Nä, men snälla rara mamma inte ska du beöva betala mina skor. Jag betalar så gärna dom själv, men tack för tanken."

....eller inte;)

2009-06-25 @ 12:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0