Hemma igen

Nu är badandet och löpningen klar. HÖHÖ Det blev inte en allt för lång stund, om man inte frös häcken av sig i vattnet så blev man uppbiten av myggen på land.  Jag traskade hemåt ganska omgående och nu stiier jag här. Mitt första dopp blev så snabbt att det inte hans med att fotas.


Det här blev dagens strans outfit.

Men nu skajag försöka berätta lite vad som hänt i mitt liv den här helgen. Det har ju varit midsommar och jag och mattias var bjudna på 25-års kalas. Det hölls vid en sjö som heter Flaten och jag skulle kunna tippa på att det var cirka 40-50 personer där. Super kul med spelning ifrån ett utav våra lokalband här i Dala-järna, Benesser. Det blev dans runt en tall, grillning, kladdkaka, sång och massa bus. Trevligt att träffa alla även om det bara blev en snabb visit.

Jag har också den stora nyheten om att jag de här dagarna har hunnit med att ta körkort. Fruktansvärt skönt att ha det gjort och kul att äntligen få köra ensam. Igår var den stora dagen och det var också den dagen då jag körde slut på en halv stackars tank med pappas och mammas bil. Hihi.


"Pappa du måååste ta ett kort på mej!!"

Igår fyllde också Lojs 18-år . Grattis till henne. Ska bli kul att också hon ska få följa med ut någon gång. Det är ju i ett måste att iallafall gå ut och dansa! Jag ringde Lojs och grattade henne när jag var på väg till uppkörningen i går. Och på något vis kom vi in på det samtalsämnet.
Lojs: "Närmar ej din uppkörning snart da?"
Emilia:"Jovisst, för varje minut!"
Lojs: "ja jo jag har ju väntat på det där samtalet nu i ett halvår (blinken i ögat)"
Emilia:  "Jo tack, Ja vet.. Men det kommer väl snart ska du se (skrattar lite tyst för mig själv)"

Kan ni förstå hur grymt kul det var att ringa henne sen någon timme efteråt. "Här kommer samtalet du tjatat om"!!


GRATTIIIIIS!!!! Jag tycker om dej så himla mycket!!!

Kommentarer
Postat av: lojs

tack älskade vän! <3

och grattis än en gång till körkortet, snacka om att jag blev paff när du ringde sen! haha x)

jag v'äntar på att få följa på en åktur snart :D tycker om dej!! <3

2009-06-28 @ 22:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0