I sommar vill jag ha:

1. En kavaj. Det är så grymt snyggt att ha som en jacka över bara en fin klänning. Jag kommer leta efter en lite längre kavaj, tunn och ganska rak. SNYGGT SNYGGT SNYGGT!

Insperation:
 

 

2. Skjorts. Jag passar inte i skjorts, jag är hemskt ful i det och har aldrig kunnat ha ett par. men det är så grymt coolt, snygg och bekvämt! i sommar ska jag tvinga på ett par skjort på mina bleka ben. Jag ska!

Inspreation:




3. Lätta, små fina klänningar toppar och kjolar. Oversiza toppar, virkat och enkelt. det är några av mina önskamål på kläder i sommar. Bara en lös klänning med ett tunnt skärp i midjan. Det ska se avslappnat ut, men samtidigt väldigt fint.

Insperation: 
 



 

 

   









Kommentarer
Postat av: amanda

vilken sida är du inne på å hittar de snygga kläderna :)?

2009-06-03 @ 11:35:28
Postat av: Emilia

Lookbook.nu heter sidan, massa massa fint !

2009-06-03 @ 22:25:37
URL: http://milliegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0