Jobb på gång!

Jag har precis varit till hemköp och pratat med chefen om när jag kan börja jobba. "Där är du ju" är det första han säger när jag kommer dit. "Jag har ringt dej flera gånger".

Så klart hade jag bytt mitt mobil nummer utan att medelat honom. Han hade ringt mej hela helgen och pratat in tre mobilsvar på mitt gamla nummer. Jag tyckte och tycker fortfarande att det är jätte pinsamt. Så dum jag är.

"Jag hade tänkt att du skulle få jobba idag. Klockan två."
"Klart jag kan!" svarar jag så fort jag kan innan han hinner säga något mer. Och så blev det. Jag har bara varit hem nu och ätit och snart ska jag slänga mej på cykeln och åka dit igen. Hjälp mej, Jag vet ju iten ens namnen på alla grönsaker, hur ska det här gå.

"Eh, är det här en palsternacka? Inte? Sparris? Vitkål, blomkål? Inte det? okej, hm...?! "

Önska mej lycka till!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahha..skrattade gott åt ditt grönsaksskämt. Så högt att mira också skrattade med i ren nervositet. Du kommer klara det. Mamma får väl köpa hem litye extra grönsaker till imorgon så att du hinner öva till nästa pass.:) Lycka till!

2009-06-15 @ 13:08:37
Postat av: christin

Haha, lycka till vännen :)

2009-06-15 @ 18:45:40
URL: http://chekthisout.blogg.se/
Postat av: Emilia

haha, jag ser fram emot i morgon då jag ska skämmas inför halva järna. Kommer bli toppen, eh, not.

2009-06-15 @ 18:51:02
URL: http://milliegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0