kaos i hjärnan

Herre gud, min hjärna är helt utmattad. Jag trodde att jag hade mycket koder i huvudet redan. mina sista siffror, kortnr, talafonkod, telefonnr, osv.

Men jag har idag försökt tränat in ca 50 st 4-siffriga kåder till. Personalkoder, lösenord, artikelnr m.m! Allt mitt huvud tänker på nu är siffror. Snacka om yrkesskada, efter bara en dag! Nästa gång jag handlar kommer jag säga, "2 hg 4011 tack, och sen lite 5234. Och förresten, jag slänger på några 4666 också. Banan, godis och lök. Tack så mycket".

Det känns ganska bra iallafall. Min debut som kassör gick väl lite si och så, Tydligen såg jag väldigt nervös ut enligt moster och så var jag nog väldigt långsam, med tanke på den mil kö som bildades bakom mej. Det fattades kåder, bonuskorten funkade inte, varor var iten inlagda, rabatter blev inte inslaga i datorn och kunder krånglade med pengar.

Men som sagt, det känns ändå bra, jag trivs bra på mitt jobb och det är roligt och det går fort. Nu ska jag lägga mej ner och vila hjärnan några minuter sen ska jag fråga Mattias om han vill med ut. DET ÄR JU SOL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0