Min korv och jag

Jag är äntligen hemma från en lång visit i Falun. Egentligen hade jag bara planerat att vara där över en natt, men de planerna ändrades ganska fort när jag träffade min kära Lojs.

Det har varit så otroligt trevligt att träffa min korv. Vi har knäppat oss och skrattat hela helgen. Verkligen behövligt attt få komma iväg lite från vardagen och att få ha lite kul, att slippa känna sig så ensam och istället trivas tillsammans med en underbar vän som gör mina dagar så mycket bättre. Tack <3

Jag har saknat Falun också, saknat folket och gatorna och min lägenhet. Falun är inte en specielt stor stad, men alldeles perfekt för en bytjej som mej.



Jag hoppas att allt är bra med er också,

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för en underbar helg, det var precis vad jag behövde, vad vi båda behövde ! tack för att du finns min vän, älskar dej.

2009-07-01 @ 00:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0