Så mycket att ta igen

Hej allihop! Jag är tillbaka efter en bloggtorka. min dåliga uppdatering beror inte på att det inte händer n¨got i mitt liv, tvårtom. Jag har haft fullt upp hela dagarna. Och när jag itne haft fullt upp har jag försökt suga åt mej av vår underbara sol så mycket det bara går.

Men jag saknar er så jag kände att det kanske är dags för lite uppdatering.


Jag tänkte ta mej en spring tur nu när solen inte är som varmast. Jag tänkte springa upp mot åkrarna efter en lugnt och skön stig. Men Mattias ringde mej precis och frågade om jag ville med och bara så jag får väl springa dit da och ta ett svalkande (iskallt) dopp efteråt. Jag ska passa på att ta lite kort på årets första dopp. ha det bra så länge!


Dags för en spring tur, och jag som vanligt kan aldrig vara seriös på kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0