Sommarlov!

Godmorgon allihop! Nu har jag sommarlov och är hemma i Dala-järna. Igår träffade jag klassen igen efter 8 veckor. Kul att se alla, många som förändrats, men vad kan man förvänta sig av ett gäng frisörer? Sista dagen bjöd inte bara på fika med klassen utan också en grymt bra vår kabare. Nästan så att det var den bästa jag sett än så länge. Tack för bra underhållning. Jag blev dessutom lite smått förälskad i någon som pricken över i:et.

Efter skolan åkte jag hem till min lägenhet och somnade i soffan. Jag vaknade lite till och från och när jag tillslut gick upp kunde jag konstatera att jag sovit i 4 timmar! Där ser man. Jag rensade hela lägenheten och byggde ett berg av västor i hallen innan mamma och pappa kom och hämtade mej och mina saker inför sommarlovet. Mitt sista sommarlov.

Idag är det marknad i byn så jag och Mattias ska väl kila dit en sväng. Det är ju så dåligt väder i sverige nu för tiden så det blir nog bara en snabbis. Köpa en sockervadd och vara med på godisregnet sen hem! Och ja, det spelar ingen roll om jag är 18 år godisregn växer man aldrig ifrån !


Jag bjuder på en morgon trött Emilia. Första sovmorgonen på sommarlovet.
Jag ser fram emot alla andra mornar! Gör du mamma? Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0