Spara spara spara!

Jag och min syster har planerat att åka utomlands till hösten. Vi hade tänkt oss en sista minten till solen! Därför håller jag på att spara som en galning nu. Jag var till exampel på kupolen igår men gick inte in i en enda affär! Jag kände vilken ångest jag hade. "Jag vill shoppa!!!" gick jag och sa till pappa hela tiden. "Jag vill, jag vill, jag måste!"

Men jag stod på mej. Även fast jag redan samma dag konstaterat att jag inte hade några fina sommarkläder, inga alls, så stod jag emot! Jag vet att jag och min syster och min mamma kommer få det jätte bra utomlands, Gran kanaria, mallorca, cypern eller någon annanstans. Vi kommer få det jätte bra, OM vi tar oss dit vill säga. Och det gör vi bara om jag och min syster kan hålla oss borta från shoppingen i sommar. Motstå de söta klänningarna, fina topparna och snygga skorna.

Säg mej syster yster. HUR SKA DET GÅ TILL ?!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vet verkligen inte hur vi ska fixa det. Jag har redan shoppingabstinens. Men du har ju mina fina klänningar som du kan använda en sommar till:) Slit inte ut dom bara. Hihi.



Fy va kul vi kommer få på resan! Jag bara vet att vi kommer att komma iväg.

2009-06-13 @ 08:40:03
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0