Lite skraj

Strax är det dags att vaxa mina stackars ben, är lite nervös faktiskt. Alla säger att det gör så grymt grymt ont, så det känns ju inte bättre precis. Dessutom är jag lite sur för att blir på andra plats. Mattias har nämligen gjort det före mej! Ja, ni hörde rätt, han ringde mej en dag och sa att han hade en överraskning och så kom han hem med slätare ben än jag själv. "Är det din överraskning?!"

Killar ska ha hår på benen, sorry, men det där var det värsta jag sett. Och bättre blev det inte när han under hela kvällen ville att jag skulle känna. "Känn älskling !!! :D"

Så som andra på tur är det alltså min tur ikväll. Ska väl kila ner på stan och köpa vaxet innan det stänger, eller så kanske ska "rååååka" glömma, så jag slipper känna smärta. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Sis

Lycka till. Tänk så här. DEt gör ju inte ondare än att folk kan tänka sig att göra bägge benen och sedan göra om det några veckor senare. Lite smärta skadar aldrig. hahah

2009-06-05 @ 17:44:55
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0