Värsta praktik dagen !!

Vilken knäpp dag, vädret har växlat mellan spöregn och strålande sol hela dagen. Det har nog varit den tråkigaste dagen i dag på salongen. Jag har inte gjort någonting alls mer än svarat i telefon och sopat. Timmarna gick så otroligt långsamt att jag efter bara en timme skickade till Christin och frågade om hon kunde ta lunch en timma tidigare. Jag stod inte ut! Vi känade på Kina och efteråt gick jag med massor av ångest tillbaka till salongen där jag stod i 5 timmar mitt på golvet och stirrade på alla runt omkring mej.

"Hjälp vad tiden går fort när man har kund" utbrister lärlingen när hon springer förbi mej.
"Mmm.. Jo, jag kan tänka mej det".

När jag äntligen fick sluta åkte jag och Christin hem till henne och köpte jordgubbar och satt och åt framför One tree hill. Kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0