dags att ta tag i problemen

Nu är klockan ställd en timme tidigare i morgon. Anledningen till att jag ska gå upp en timme tidigare är för att jag precis bestämmde mej för att hoppa av vid skolan innan praktiken i morgon. Jag ska prata med lärarna och fråga vad de tycker att jag ska göra med min praktikplats. Förhoppningsvis tycker de att det låter lika tråkigt som jag tycker och förhoppningsvis hjälper de mej på något vis. Jag kommer säkert bli tvungen att prata med mina handledare. Säga till dem hur jag känner. "Jag tycker att det är skit tråkigt att vara hos er och jag tycker att ni behandlar mej med dålig stil". Hur säger man det lite snällare? Hur säger man det utan att det ska bli dålig sämmning senare?
Någon som har något förslag hur man säger till sina handledare att de suger på att vara handledare? Jag behöver hjälp ifall jag blir tvungen att prata med dem. Ni är mitt hopp!



Just nu är min dator placerad på golvet mitt i rummet. Jag ligger på mage med två kuddar under bröstet och skriver. Varför..? Det är en hemlighet. Och jag kan inte avslöja hemligheten fören i helgen. Då kan ni få veta varför jag ligger här på golvet klockan halv 11 en just denna kväll.

Puss! :*

Kommentarer
Postat av: Therese

Men du vet ju vad jag tycker om hemlisar! Så skrev du sist vi pratade också...att du låg på golvet. Varför ligger man på golvet? 1. Man har ingen säng 2. Man har ingen stol 3. Man har ingen soffa 4. Man har ingen pall. Gumman har du haft inbrott???



Lycka till hos lärarna idag. Dom kommer säkert ha nåt bra att säga. Glöm inte att uppdatera o berätta hur det gick! Puss

2009-05-20 @ 11:25:41
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Emilia

hehe, ja man kan ju undra, du får veta i helgen :) Bara för att du är min syster, går du itne före någon annan ;)

2009-05-20 @ 20:28:51
URL: http://milliegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0